Kullanıcılar ne yapacaklarını, nereye gideceklerini ve ne satın alacaklarını Google'da arar. Reklamınız, kullanıcıların sizinkine benzer ürün veya hizmetleri aradığı sırada Google'da gösterilebilir.
İster masaüstü bilgisayarlarını isterlerse mobil cihazlarını kullanıyor olsunlar, doğru zamanlanmış bir reklam kullanıcıları değerli müşterilere dönüştürebilir.
Google Ads ile reklam bütçenizin kontrolü sizin elinizde. Aylık bütçe sınırı belirlediğinizde Google Ads'in bu sınırı aşmayacağından emin olabilirsiniz. Ayrıca, harcamanızı dilediğiniz zaman duraklatabilir ve düzenleyebilirsiniz.
Dijital alanda sürekli kendini geliştiren ve yenileyen bir ekibe sahibiz. Dijital performans alanındaki bu yeterliliğimizi uluslararası çapta işlem yapan tüm müşterilerimize sunmanın haklı gururunu yaşıyoruz.
Google Ads reklamcılığı en basit tabiri ile belirlediğiniz hedef kitle üzerine ürün ve hizmetinizi dijital ortamdaki kullanıcılara göstermenizi sağlar. Ürün ve hizmetinizi arayan kullanıcılar için erişim kolaylığı sağlayan Google Ads, ölçümlenebilme özelliği ile sadece aldığınız tıklanma sayısı kadar sizden ücret almaktadır. Bu yüzden birçok markanın ve birçok firmanın ilk reklam tercihleri arasında Google Ads reklamcılığı yer almaktadır.
Google reklamcılığı ya da dijital pazarlama için ayrılması gereken bütçe her marka ve her firma için farklı olmaktadır. Markanın ve markaya ait ürün ve hizmetin ihtiyaç duyduğu gereksinimler, eksikler, yapılması gerekenler, hedef kitle, reklamın hangi sosyal medya kanallarında yapılacağı gibi konular bütçeyi etkilemektedir. Bu yüzden markanız için dijital pazarlama ajansı tarafından bir ön araştırma ve ön hazırlık yapılmalı ve size bir sunum eşliğinde bütçeniz ayrıntıları ile açıklanmalıdır.
Kampanya optimizasyonu, satın almış olduğunuz reklam ve pazarlama hizmeti için kampanya bütçesini sizi toplamda en iyi sonuçlara ulaştıracak şekilde otomatik olarak yönetir. Eğer markanızın internetteki performansı artıyorsa, bütçeniz buna bağlı olarak daha düşmektedir. Reklam harcaması değil, reklam yatırımı yapmak istiyorsanız İzmir dijital reklam ajansı olarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Kullanıcıların büyük bir kısmı web sitenizi ziyaret edip herhangi bir eylem gerçekleştirmeden ya da satın alma işlemi yapmadan sitenizden ayrılırlar. Bunun birçok nedeni olabilir. Remarketing reklamları tam da bu sırada devreye girer. Reklam kampanyanıza ilgi gösteren, sitenizde vakit geçiren fakat bir sebepten dolayı eylem gerçekleştirmeyen kullanıcıların yeniden hedeflenmesi ile kullanıcılar ürün veya hizmetinizi satın almaya teşvik edilir.
Hizmet detayları hakkında daha fazla bilgi almak için bize aşağıdaki iletişim formundan veya iletişim bilgilerinden her zaman ulaşabilirsiniz.