Inbound Pazarlama

Sizde İşinizi Bizimle Büyütün!

Inbound Pazarlama tekniği ile, Geleneksel ve verimsiz pazarlama yöntemlerine kıyasla, direk yayınlanan içeriklerle ziyaretçilerin ilgi alanlarına odaklanmakta ve onları verimli müşterilere çevirmektedir.

Pazarlama Aktivitesi

Cezbet

Sitelerinize ziyaretçi çekmek Inbound Pazarlama yöntemiyle oldukça kolaydır. Bunun için öncelikle hedef kitlenizin ortak ilgi alanlarını belirlemek ve daha sonra o ilgi alanlarına yönelik içerikler üretmek gerekmektedir.

Websight olarak bu ilgi alanlarını analiz ediyor, potansiyel bireylerin ilgisini çekebilecek tarzda içerikler üretiyor ve bunların tamamını tüm trafik kanallarında paylaşarak sizlere verimli ziyaretçiler çekiyoruz.

Bu amaç doğrultusunda Kullandığımız trafik alanları ise;

Blog Oluşturma

Blog yazımı sayesinde web sitenizi ziyaret eden kullanıcılara kaliteli ve ilgi odaklı içerikler sunabilir, onları potansiyel müşterilerinize ve daimî ziyaretçilerinize çevirebilirsiniz.

Sosyal Medya

İçeriklerinizin sosyal medya kanalları sayesinde dağıtımını sağlıyor, trafik alanınızın artmasına yardımcı oluyoruz.

SEO

Bireyler birçok konuyu, ürünü ve ya hizmeti belli anahtar kelimelerle arama motorlarından takip etmektedirler. Bu sebeple sizin sunduğunuz ürünler veya hizmetler için uygun SEO çalışmaları yapmakta ve arama motorlarından web sitenize organik ziyaretçilerin gelmesinin önünü açmaktayız.

Açılış Sayfaları

Sitenizin açılış sayfaları tarafımızdan optimize edilerek, ziyaretçilerin ilgisini çekebilecek şekilde ayarlanır ve bu sayede açılış sayfaları ile arama motorlarından daha kolay ziyaretçi çekebilirsiniz.

Dönüştür

Web sitenizi ziyaret eden bireyleri, daha verimli kullanabilmek ve onları potansiyel müşterilerinize çevirebilmek amacıyla onların iletişim bilgilerini almalısınız. Bu sayede yaptığınız kampanyalar yada kişiye özel tekliflerinizi onlara sunabilir, satış potansiyelini ve müşteri portföyünü artırabilirsiniz.

Ziyaretçilerin iletişim bilgilerini alabilmek için onlara bir takım hediyeler, yada değerli şeyler sunmalısınız. Bu bir E-kitap veya bir kampanya kodu olabilir. Dönüştürme aşamasında iletişim bilgileri almanın birden çok yolu vardır.

Aksiyon Çağrıları

Aksiyon çağrıları oluşturmak ziyaretçilerin iletişim bilgilerini alabilmek içim oldukça önemlidir. Grubumuza katıl, abone ol veya Kampanyaya katıl gibi aksiyon butonlar ziyaretçiler için her zaman ilgi çekicidir.

Açılış Sayfaları

Açılış sayfaları sitenizi ziyaret eden bireylerin aksiyon butonlarına tıklaması ile açılan bilgi alma formu sayfalarıdır. Ziyaretçiler bu sayfadaki formu doldurup iletişim bilgilerini sizlerle paylaştıktan sonra potansiyel müşterileriniz haline gelirler.

Formlar

Aksiyon butonlarına tıklandıktan sona açılan açılış sayfalarındaki formlar, ziyaretçilerin iletişim bilgilerini alabilmeniz için önemlidir. Özellikle E-Mail adreslerini almanız gerekirken imkan varsa telefon numaralarının da alınması, potansiyel müşteri şansını artıracaktır.

İletişim veri Tabanı

İletişim veri tabanımız sayesinde ziyaretçilerinizden aldığınız iletişim bilgilerini tek bir yerde topluyor, ve ihtiyaç halinde size düzenli bir veri birikimi sunuyoruz.

Bağla

Ziyaretçileri potansiyel müşterilere çevirdikten sonraki en önemli aşama onlar aktif müşterilere çevirmektir. Bu aşama da belli başlı pazarlama yöntemlerine başvurulmaktadır.

Aday Skoru

Aday skoru çalışması hangi potansiyellerin ne zaman sizin müşterinizin konumuna geleceği değerlendirilir. Bu sayede hangi potansiyel müşterinin gerçek müşteriye dönüşebileceğini bulabilir ve onlarla iletişime geçebilirsiniz.

E-Posta

Ziyaretçilerinizden aksiyon butonları sayesinde aldığınız mail adreslerine kampanyalarınızı yollayabilir, bu sayede henüz müşteriniz olmaya hazır olmayan bireyleri size daha sıcak bir hale getirebilirsiniz.

Pazarlama Otomasyonu

Potansiyel müşterileriniz konumuna erişmiş olan tüm bireylerin sizin hizmetleriniz ve web siteleriniz için verdiği farklı tepkiler ve uyguladığı farklı davranışlar vardır. Bunları tek tek analiz etmek ve her grup davranışa göre farklı pazarlama sistemleri belirlemek, Pazarlama otomasyonu için oldukça kolay bir işlemdir.

Kapalı Döngü Raporlama

Kapalı döngü raporlama sayesinde, hangi müşterilerinizin hangi pazarlama yöntemlerine daha yatkın olduğunu ölçebilir ve bu sayede yeni pazarlama kombinleri deneyebilirsiniz.

Hoşnut Et

Ziyaretçileriniz artık müşterileriniz olduğuna göre onları unutmadan kendinizi sürekli hatırlatmalı ve onları önemsediğinizi göstermelisiniz. Bunun için uygulanabilecek birkaç farklı medhot mevcuttur.

Akıllı Aksiyon Çağrıları

Müşterilerinizi satışlardan sonra arayarak onlara memnuniyet anketi yapabilir, daha sonra yeni kampanyalarınızdan haberdar ederek onlara değer verdiğinizi gösterebilirsiniz.

Sosyal Medya

Sosyal medya hesaplarınızın olması, müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak irtibatta kalmanıza olanak sağlar.

E-Posta ve Pazarlama Otomasyonu

Müşterilerinizin ilgisini çekebilecek yeni hizmet ve ya ürünlerle alakalı onları bilgilendirebilir, satın alma işlemini devam ettirebilirsiniz.

Bize yazmak için çekinmeyin!

Talep, görüş ve önerilerinizi iletmek için bu form aracılığıyla bize ulaşabilirsiniz. En kısa sürede yanıtlamaktan memnuniyet duyacağız.

E-Posta: info@websight.com.tr

Telefon: 0232 332 1992

Inbound pazarlama aslında klasik pazarlama tekniklerine bir tepki olarak ortaya çıkmıştır. Inbound pazarlamanın amacı bir ürünü müşteriye satmak değildir. Bu pazarlamanın asıl amacı, müşterinin ilgisini kazanmaktır. Inbound pazarlama, kişilerin dikkatini çeken ve yararlanıp yeni bilgiler elde edeceği bir pazarlama şeklidir. Çünkü kişilerin hayatlarına anlam katacak şeyler, doğru zamanda doğru insanlara ulaştırılır. Klasik olarak nitelendirdiğimiz pazarlama şeklinde müşteriler homojen olarak görülür iken Inbound pazarlama ise müşterileri kendi beğenileri ve tercihleri ile kabul eder. Hedef kitlenizin beğendiği herhangi bir şeyi diğer kişilerle de paylaşacağı için bu teknik ile mevcut ziyaretçilerinizi müşteriye çevirebilirsiniz.

Ziyaretçilerinizi Müşterilerinize Dönüştürün

Hedeflenen kitlenin beğeneceği içerikleri üreterek ve bu içeriklere ilgi çekici hikayeler ekleyerek içeriklerinizin hedef kitleyle buluşması Inbound pazarlamanın bir stratejisidir. Inbound pazarlama hizmeti alarak ziyaretçilerinizi potansiyel müşterilerinize çevirebilirsiniz. Doğru hizmeti doğru kişilerden aldığınız takdirde, bu strateji ile olağanüstü bir kitleye sahip olabilirsiniz.

Sitenize uğrayan kullanıcıların iletişim formları, abonelikler gibi yöntemlerle iletişim bilgileri alınır. İletişim bilgileri alınan bu kitle içerisinden de potansiyel müşterileriniz tespit edilir. Sitenizi ziyaret eden kullanıcıların iletişim bilgilerini alabilmek içinde doğru bir kurgu ile içerikler hazırlanmalı. Inbound pazarlama ajansı olarak sizlere doğru kişileri bularak potansiyel müşteriniz haline getiriyoruz.

Inbound marketing hizmeti yalnızca ziyaretçiler arasından potansiyel müşterilerinizi bulmaz. Aynı zamanda potansiyel müşterilerinizi size bağlayarak satışlarınızın da artmasına vesile olur. Potansiyel müşteri olarak belirlenen kitleden alınan iletişim bilgileri doğrultusunda etkileyici pazarlama teknikleri uygulanır. Ürünleriniz ile hizmetleriniz cezbedici bir şekilde pazarlanarak satışlarınızın arttırılması sağlanır.

Inbound marketing ajansı olarak sizlere sadece doğru müşterileri bulmakla kalmayız. Aynı zamanda müşterileri size bağlar, ürünlerinizin satışını hızlandırır ve arttırır ve müşterilerinizi memnun ederek tekrar geri dönmelerini sağlarız. Bu sebepten dolayı gerekli olan tüm analizler en ince ayrıntısına kadar yapılır. Ürünlerin satışından sonrada müşterilerle iletişim kurarak memnuniyet ve ihtiyaçlarına yönelik adımlar atılmasını sağlarız. Bu sayede müşterileriniz hem memnun olacak hem de kalıcı olacak. Inbound pazarlama teknikleri ile aradığınız müşterilere ulaşmak ve satışları arttırmak zor değil. Tek yapmanız gereken bizlere ulaşarak konu hakkında daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

× How can I help you?